XIII Konkurs win domowych

0

Niedzielny finał Dni Zielonej Góry 2015 będzie miał mocno winiarski charakter. 13 września w Palmiarni odbędzie się tradycyjny konkurs wina dla amatorów.

Regulamin konkursu:

Konkurs odbędzie się w godzinach 10.00-15.00. Celem konkursu jest promowanie tradycji domowego wytwarzania win. Organizatorem przedsięwziecia są Urząd Miasta Zielona Góra oraz Fundacja na rzecz Lubuskiego Dziedzictwa „Gloria Monte Verde”.

Warunki uczestnictwa:

  • Konkurs przeznaczony jest dla mieszkańców regionu, a także wszystkich miłośników domowych wyrobów winiarskich w kraju, którzy wytwarzają wino amatorsko.
  • Wina należy dostarczyć w butelce o pojemności 0,75 litra, z dołączoną informacją zawierającą: dane osobowe zgłaszającego, kategorię, rodzaj wina (słodkie, wytrawne itp.), nazwę odmiany czy owocu, lub kilku – jeśli był kupaż, rocznik. Wina można przynieść osobiście w dniu trwania konkursu, w godzinach 10.00-11.00, lub wysłać do dnia 7 września br. na adres: Biuro Palmiarni, ul. Wrocławska 12, 65-427 Zielona Góra, z dopiskiem Konkurs Win Domowych.
  • Jeden podmiot może zgłosić trzy wina w danej kategorii.
  • Udział w konkursie jest bezpłatny.
  • Próbki win biorące udział w konkursie nie są zwracane.

 

Warunki oceny win:

  • Kategorie win: gronowe (białe i czerwone) i owocowe.
  • Komisja sędziowska składa się z minimum 3 osób.
  • Wina degustowane są „w ciemno” i oceniane w skali 100-punktowej.

Wyniki i nagrody:

  • Wyniki zostaną ogłoszone w Palmiarni w dniu trwania konkursu.
  • Zwycięzcy otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe ufundowane przez Urząd Miasta Zielona Góra, Fundację „Gloria Monte Verde” i Sklep Winiarz.pl.

W szczególnych przypadkach komisja może nie przyznać nagrody w danej kategorii lub przyznać nagrody specjalne i wyróżnienia. W przypadku równej ilości punktów głos decydujący posiada przewodniczący komisji. Decyzje komisji są ostateczne. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany terminu lub czasu trwania konkursów z przyczyn od nich niezależnych. Wyniki zostaną także opublikowane w Internecie oraz przesłane do prasy branżowej i regionalnej.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ