Prasa o Winobraniu 2013

0

Tradycyjnie partnerem medialnym Winobrania jest Gazeta Lubuska. Już dzisiaj możecie poczytać o Dniach Zielonej Góry w artykule Pawła Kozłowskiego.
Ponad 2 mln zł będzie kosztować tegoroczne Winobranie. – Mam nadzieję, że każdy wyjedzie zadowolony – mówi prezydent.
Miasto na organizację dni Zielonej Góry przeznaczyło 1,1 mln zł. Ale to nie jest cały budżet Winobrania. Dodatkowe pieniądze pochodzą z dochodów z jarmarku. W sumie święto miasta będzie kosztować ponad 2 mln zł. W czwartek – pięć dni po innej sztandarowej miejskiej imprezie, czyli Festiwalu Piosenki Rosyjskiej – promocja Winobrania w mieście ruszyła pełną parą (w regionie już trwa). Na ulicach pojawiły się plakaty. W centralnym miejscu afisza tydzień zabawy reklamują nazwiska wykonawców i zespołów, które wystąpią na dużej scenie koło filharmonii: Varius Manx, Poluzjanci, Pectus, Enej, Liber & Natalia Schroeder, K.A.S.A, Krzysztof Krawczyk i Kombi. – Trudno znaleźć muzyczną gwiazdę, która w ostatnim czasie nie występowała w Zielonej Górze – przyznaje Janusz Kubicki. – Nie da się wymyślić czegoś zaskakującego na święto miasta, ale dla każdego będzie coś miłego.

Prezydent ma przede wszystkim na myśli ilość imprez winobraniowych. Program święta liczy 18 stron. Jak co roku do urzędu i Zielonogórskiego Ośrodka Kultury zgłaszali się organizatorzy wydarzeń, którzy chcieli znaleźć się w oficjalnym informatorze. Oprócz koncertów będą m.in. imprezy sportowe – z Nocnym Biegiem Bachusa i półmaratonem na czele – biletowane zwiedzanie winnic, teatry dla dzieci pod małą sceną przy ratuszu czy wieczorna dyskoteka dorosłego człowieka. Prezydent klucze Bachusowi przekaże w sobotę 7 września o 14.00 koło ratusza. Bóg wina będzie rządził miastem do niedzieli 15 września. Wielkimi atrakcjami Winobrania będą też oczywiście jarmark na deptaku oraz korowód, który ul. Bohaterów Westerplatte przejdzie w sobotę 14 września. Pochód ruszy w samo południe.
Źródło: Gazeta Lubuska.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ