Digital Technology Poland (DTP) już trzeci rok z rzędu jest oficjalnym Partnerem Winobrania. DTP to zielonogórska firma działająca na rynku IT już ponad 11 lat, a od 2021 realizująca projekty dla sektora Przemysłu 4.0 w ramach Friedhelm Loh Group – niemieckiego giganta technologicznego.
Digital Technology Poland specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań wspierających digitalizację przemysłu. Wdrażając innowacje, umożliwia swoim klientom rozwój ich działalności w szybko ewoluującym środowisku cyfrowym. Ponadto firma dostarcza rozwiązania przemysłowewspierające montaż i obsługę szaf sterowniczych. A to wszystko w ramach własnego zespołu badań i rozwoju. Ponad 300 specjalistów DTP, w sposób komplementarny, realizuje międzynarodowe projekty od pomysłu do finalnego produktu, korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań z obszarów takich jak robotyka, automatyka, sztuczna inteligencja, rozszerzona rzeczywistość i elektronika.
DTP angażuje się w eventy branżowe o charakterze zarówno lokalnym, jak i krajowym. Już trzy razy byli gospodarzami konkursu programistycznego Potyczki Algorytmiczne, w którym startują najlepsi programiści z całego kraju. Firma organizuje również, w Zielonej Górze, cykliczne spotkania Software is COOL, które stały się platformą do wymiany doświadczeń pasjonatów branży IT.
„Na co dzień pracujemy przy dużych międzynarodowych projektach. Regularnie bierzemy udział w największych targach technologicznych na świecie, gdzie śledzimy najnowsze trendy. Chcemy dzielić się zdobytą tam wiedzą i swoim wieloletnim doświadczeniem z innymi. Winobranie to doskonała okazja, by dać się poznać nie tylko mieszkańcom, ale i gościom odwiedzającym nasze miasto. Bycie partnerem Winobrania i coroczna przejażdżka angielskim autobusem ulicami Zielonej Góry stały się już naszą DTP-ową tradycją.” – komentuje Andrzej Szajna, Deputy CEO & Chief Digital O icer w Digital Technology Poland.
11. września wypatrujcie ich na ulicach Zielonej Góry, które przemierzać będą stylowym, czerwonym, angielskim autobusem. Muzyka, śmiech i zabawa gwarantowane, a tego podczas Winobrania zabraknąć nie może.
materiał sponsorowany, przygotowany przez Partnera